Kdysi davno jsem videla v televizi porad o mikrovlnkach. Cely system ohrivani vody vlnami se mi velmi libil, ale vypustila jsem jej z hlavy, ponevadz v tehdejsim Ceskoslovensku jsem mikrovlnky na trhu stejne nevidela. Dnes ziji v zahranici, jsem obklopena mikrovlnkama v kazde domacnosti, ale nejak mne netahnou. Nekteri lide v nich dokonce vari, coz me je to nejak proti prirode. Vzdy jsem varila zcela tradicnim zpusobem. Dokonce davam prednost i tradicnimu ohrivani jidla – nyni uz vim proc. Dnes mi kamaradka poslala e-mail se zajimavym pruzkumem ohledne mikrovlnek (microwaves) a mobilu (cell phones). Podivejte se na tento zajimavy dokument: Mikrovlnky-Mobil

Tak jsem se rozhodla, ze my s dcerou si udelame tento pruzkum doma, a presvedcime se na vlastni oci. Muze to byt zajimavy “science project” a zaroven vychova ke zdravemu stlu zivota.

Muzete prispet svym nazorem do Comments.