Vcera jsem koupila novou marinadu na vyzkouseni a jsem z ni nadsena…. nejlepsi kureci marinada “over the counter” co jsem zatim koupila… je malinko nasladla ale ne zase moc, ze by znicila chut kurete… namarinovala jsem kure (pouzila jsem tenders) asi 2 hodky a pak jsem to jenom placla do rozpaleneho olivoveho oleje a opekla do hneda po obou stranach… chut kurete byla velmi dobra…. ja jsem dnes delala mexickou a la bronislava veceri… dala jsem stone ground corn chips na plech, na to jsem nasypala strouhany syr na to to kure a rajce a zapekla na 400F asi na 7-10 minut (az se syr roztal)… servirovala jsem to s guaccamole (nebo jak se to pise)….
tady je ta marinada…. http://www.consorzio.com/catalog/baja-lime-marinade-p-554912.html

a u toho jsem si vsimla, ze to patri pod podnik jmenem Annie’s… od teto company kupuju skvely dressing na salat, ktery je na teto webove strance
http://www.consorzio.com/catalog/goddess-dressing-organic-p-1000052.html?cPath=30

Jestli nevite je kde koupit, tak nejdrive zatelefonujte do Whole Foods Marketu, nebo kde prodavaji organicke marinady… a jestli nenatrefite na zadny takovy obchod, skocte do normalniho obchodu a pozadejte je, aby vam to objednali (ja jsem takto uz objednavala jine vyrobky) a jestli ani toto nejde, tak jedine objednat postou on-line….

Jinak jsem koupila jeste jednu marinadu a to jsme vcera taky pouzila a taky strasne dobra… to je zase na beef… to jsem vzala platky hoveziho (prejete tim strojem – tenderizerem, nebo jak se to jmenuje) a ty jsem hodila do rozpaleneho olivoveho oleje rychle to osmahla dohneda po obou stranach, vytahla, dala osmahnout cibulku, pridala na ctvrtky nakrajene bella mushrooms… trochu povarila na prudkem ohni, pak pridala zpatky hovezi, podlila cervenym vinem a nalila na to Yucatan marinadu a pak varila pod poklickou asi 45 minut…. k tomu bramborovou kasi a nejakou zeleninku… mnam… taky skvela – ja jsem na marinady vysazena a vzdy hledam nejakou dobrou a mam jich lednici plnou, ale malokdy na nejakou, ktera je chutove velmi dobra, narazim a vcera hned na dve….

tady je ta druha marinada na hovezi… pry se to muze pouzit i jako dipping sauce… jo a tuto marinadu jsme taky jeste nikde nevidela… takze asi objednat pres obchod nebo pres postu…
http://www.cottagespiceco.com/Product_Details.asp?ID=543